lindilus.blogg.se

Strandad på Brevik..

Kategori: Livets lilla gång

Dagens rubrik skulle kunna bli en riktigt bra boktitel..hmmm.. idéerna börjar flöda som innehållet i en smörbytta som stått för länge i solen.

Här sitter jag som ett annat miffo med grön klänning och ont i halsen. Vid den andra datorn brevid mig sitter Ricky och blippar loss. Mkt stabilt förhållande detta!

Tin försöker fixa resan, men det går ju lixom inte så smärtfritt om vi inte babblar ihop oss om hur vi vill ha det. Vi måste bestämma:
* Mellan vilka datum vi vill åka
* Maxpris
* Specificerat eller ospecificerat
* Hur vi ska betala då man måste betala på en gång vid sista minuten.
Och till alla med Vivos bonuskort kan jag rekomendera en 2-dagars tur till Skövde Bäverpark där man kan titta på bålgetingar..som man får klappa.

Ikväller är det match igen.. som den enorma sportfantast jag är ska jag spjärna upp ögonlocken med tandpetare och tillsammans med Tin, Helena och Ricky kolla in de välsvarvade svenska stjärnskotten..eeeh. Smutta en och en annan cider och fylla käften med potatissallad sitter ju inte heller helt fel. :P

Nu ska jag försöka komma hem från ödemarken (Brevik) utan busskort eftersom det sadly enough gick ut igår. Palla betala trehundraelva kronisar från mobilen för att åka typ 7 stationer. Skandal..vart e samhället på väg??! ? Tur att man föddes så jävla snygg.. börjar nästan gråta när jag ser mig i spegeln.. lyckan över min skönhet är så enorm. (eeeh say what now?)

Puss i fillifjonkerna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: