lindilus.blogg.se

Blåtira och slut på lov

Kategori: Gymnasietiden

Do not move..this is a bust!!
Robocop 2 for life..hehe eeeeeller inte!! Men det kan ju vara bra att vidga sina vyer och kanske tillome förstå sig på barnen i Indien.

Träningen idag var mycket givande: Min haka gav Martina lite Falu Blåfärg i ansiktet och vi bildade massagering på golvet och sjöng låtar till barnprogram. Cheerleading när det är som bäst..eeeh! :lol: Det va ytterst upplyftande att få skjuts av Skinny\'s far dock. En Skinny Bitch är det inte alla som får ha i knät och klämma ballarna av ända från Söderbymalmskolan till Tyresö Centrum. Vet att ni blir avis, men ni kan väl unna mig lite lycka i livet oxå?!?

När jag kom hem såg jag nåt mkt vackert: ett läppglas som mor hittat på botten av en fet jävla värra, som jag senast använde då vi va och ceppade i Åre. Det är ett helt underbart läppglans. Me likey! Underbar nyhet som jag nu vill att alla skriver ner i sina dagboker med största entusiasm. Jag vill att era nagelband ska dallra av kärlek till mina intressanta berättelser. Mohaha!

Jaha.. men nu blir det ångest igen. Imorn börjar skolan och mina klövar känner av smärtan redan nu. Historian kan väl kanske gå för sig, men fatta att gå in i det dillpastejsdoftande franska-klassrummet och behöva höra samma sak som vi lärt oss de senaste 5 lektionerna. KILL ME!! Om inte nån av er gör det så lär väl skolmaten görad et snart i vilket fall som helst!

Håll andan för nu dyker vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: