lindilus.blogg.se

Broccoli

Kategori: Gymnasietiden

Livet är som en plåtask.. det är vad jag alltid har sagt. Tack till den som uppfann håltimmen. Idag satt den fint inför psykologiprovet som annars hade gått ganska mkt piss. Hemskheterna piffades oxå upp en hel del av att se Sam-klassen prova sina studentmössor. Såååå vackert!!

För övrigt så har det vart nåt konstigt fenomen denna vecka. Jag har lubbat into massa människor from my past om man säger så. I söndags va det Sussie och hennes boyfriend, igår såg jag Joel och Sara Nylander (still a couple I guess) och idag träffade jag sötaste Granqvisten i centrum. Roligt roligt att sitta och finurla om livet.

Men nu ska jag nog knapra en riskaka som en annan understimulerad bäver. Gott i bååde panna och själ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: