lindilus.blogg.se

Bye Cäsboo :\'(

Kategori: Gymnasietiden

Sprayblog har fått vinterkräksjukan eller nåt nu när snön är här. Bloggen e helt muppig, men med många avslitna tumnaglar och svettiga tangenter lyckades jag knyckla mig in och skriva dagens budskap:
[quote]En stor klick klittklet i klyftan. Underbar med en bit färsk parmesan. Perfekt till påskbuffén.[/quote]

Somnade riktigt ordentligt i skolans bibliotek idag. Den helruttna gråa soffan e fan skönare än vad man kan tro när man e gravid med 13 fårkotletter. (?) Låg där och dregglade en lååång stund innan psykologin. Helt ok lektion eftersom man fick muppa sig rejält med fula ansiktsuttryck och prilliga kroppshållningar. Vacker information spreds till mina öronhålor: När man tittar på någon man tycker om så blir pupillerna större för att man verkligen vill glutta in personen. VACKERT!!!

Efter skooolish såg vi en blind mor med sina barn. Hon körde över mina tår med barnvagnen. :lol: Tur att inte ungen i den var gravt överviktig för då vet man aldrig vad som skulle kunna ha hänt. Jag vet vad som händer nu dock.. Cas ska till USA imorn. Till helt annan kontinent och allt i en hel jävla vecka. Kommer sakna min krabbstinkande kompanjon mer än en skadeskjuten bäver saknar sin mamma. Geeklording isn\'t the same without you!!! <3

Jaha..nehe.. får väl ta tag i pluggandet nu så att man kan bli nåt stort nån dag i framtiden. Biokemiker låter frestande...NOT! Jag kanske kan bli en såndär blindkäpp.. folk kan använda mig för att upptäcka hinder i omgivningen, andra människors tår t.ex. Snacka om att göra nytta!

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: