lindilus.blogg.se

Cp-nacke

Kategori: Gymnasietiden

Har så sjukt ont i nacken. Sitter här med en värmekudde med ris i och rör mig som ett stelt cp. Känner mig som den där grannen i Beck-filmerna. Får väl gå ut till köket och ta mig en stänkare. :lol: Kan ju öppna upp rispåsen oxå och äta innehållet som snacks. (hatar det ordet). Kuddhelvetet luktar tydligen lavender oxå..oj oj.. lugnande effekter in my ass. Snarare kräkeffekter av den mystiska doften. Mohaha!

Har vart duttig och pluggat spanska som en riktigt brun kastanj, men nu får det fan vara nog. Ska lyssna på Stop and Stare en endaste jävla gång till och sen ska jag sova som en stork utan reservhjul till barnvagnen.

Hoppas era liv suger lika mycket som mitt.. man vill ju inte att nån ska ha det bättre. Sug på den du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: