lindilus.blogg.se

Friday

Kategori: Gymnasietiden

GRATTIS HOMIS! Lilla sötis-kinesen fyller äntligen 18 år. Fillåt att vi ej kan följa med ut denna helg. Men vi ska bjussa dig senare..bara för att du är den bästa kinesen jag känner (och den enda :lol:)

Det är typ cancer jag har fått nu.. lr tuberkulos. Kanske även lite stänk av AIDS. NAcken är som en pestsmittad påfågel och halsen känns som en rostig matberedare. Sov några futtiga minuter såhär innan träning så att man inte får piskan i baken från Cas & Froid om man e för trött lr så. :lol:

Längtar så sjukt mkt till imorn, inte bara för att det är DM utan för att jag får trycka i mig en pizza och annat fettbildande. Ska bli helt lövli för den sanna tjockisen inom mig.

Men nu händer det grejor... nån kvävs i garderoben här i närheten. Gotta\' go!
 
 
 
Kommentarer:

 hehe tackar! :) det gör inget. :P när börjar eran DM? jag o mackan kan kanske kommer och ser imorrn? :) 
Skrivet av Kinesen den 07 mars, 2008 kl. 17:57 #
 

 12.45 i botkyrkahallen 
Skrivet av Linda den 07 mars, 2008 kl. 18:16 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: