lindilus.blogg.se

Grattis Larre!

Kategori: Gymnasietiden

 
Grattis till Balle-du som fyller 18 år. Det firades alltså igår/inatt med bingolotto och hemgjorda kringlor. Fast i smyg hade vi en halvdimmig middag och senare ett besök på Harry B James där Larre blev mer än bara lite agressiv. Rev oss i håren och annat hemskt. Cassandra passade på att bita så hårt i min kind att jag fick förllossningssmärtor. :lol: Det roligaste på kvällen va nog ändå dubbeldropp (lek som går ut på att man ska sikta vattendroppar, från ett paraply, på nåns huvud lr innanför tröja) och även att vi chit chatade med Tore från Fcz. Asså jag avgudade honom när det programmet gick. Fick tillome dansa några buggar me den rara lilla tönten.
- I Sveriges urskogar ser vi älgen Pål! :lol:

Mötte en konstig hunk på väg hem och umgicks vidare med denne. Kollade på vasalopp och diverse som två uråldriga pensionärer! Vackert indeed!

Inte så förståndig i huvvet idag dock. Två timmar av stängda ögon och med tarmar tomma på mat begav jag mig till den näst sista träningen innan DM. Börjar bli lite pirrigt mellan ögonbrynen nu. Ingen härlig känsla i huvvet att studsa runt som en farao utan sarkofag. Dock bjöds jag och Patte på lite rolig underhållning av en liten medmänniska. Skrattade ju bara lite, men bara lite! Ganska mkt oh herre över det hela! Blev vald till "lagkapten" oxå va det nu innebär. Fiffel och fuffans fula fasoner! :lol:

Jaha..nu kmr ångesten krypandes igen som en trasig daggmask i morgondagg. Inte så svårt att förstå va den kmr ifrån: Skolan börjar imorn med allt va det innebär. Men det är ju BARA 3 prov första veckan efter lovet..det ska bli sååå kul..eller inte!

Nån som vill köpa en biljett till vår studentskiva BTW?? Klart ni vill.. skriv upp 24 maj i era små rosa fluffiga notebooks och köp en biljett av mig. Help till att fira my birthday lixom. Aight??

Ha en holabandolakväll alla smörbyttor!
 
 
 
 
Kommentarer:

 guud jag fick en uppenbarelse nu ,, larre slog mig i ansiktet när hon dansade . jag minns knappt men det gjorde sketaont 
Skrivet av helena den 03 mars, 2008 kl. 18:04 #
 

 Jag ska ha 2!! jävlar dig om jag inte får komma på studiebesök till ungdomen på din födelsedag! 
Skrivet av Catrin den 04 mars, 2008 kl. 20:40 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: