lindilus.blogg.se

Gröt!

Kategori: Gymnasietiden

Hej hallå och välkomna till dagens avsnitt av: Att skura en golvmopp ren från narglar! :lol:

Måste erkänna att humöret e ganska mkt på topp denna havregrynsgrötsgråa lördag. McFly i högtalarna och ett finger i örat..sen är dagen gjord!

Ikväll blir det firande av käraste LILLA Larre-boy som fyller 18 imorn. Såklart blir det en hel del kött med rostade kaninöron på. Dags att slå in presenten snart. Och va ska man ha på sig?? Tror jag satsar på de gamla ICA-kassarna jag har under sängen i nödfall. Dom sitter rätt bra över vaderna och framhäver mina ögon på ett gåtfullt, men samtidigt elegant sätt.

Sen måste jag dela med mig av mitt extremt bra ordspråk jag kom på igår på väg hem från träningen. Ibland kan jag verkligen få till det asså. Vet inte va det betyder riktigt dock:
- Många stockar små ger många kockar!

Sen ett fint citat från förra kvällen på nivå. Kommer ej ihåg vem som sa det. Handlar om att man ej har pengar att köpa för.
- Jag är tom i innerfickan!
Kan det ha varit Kvik-mor som sagt detta`??

Aja.. puss puss i nackfettet!
 
 
 
Kommentarer:

 jag har mjölk oxå! TILLOCHMED LAKTOSFRI för sånna människor, så här ska drickas för hela slanten :D:D 
Skrivet av larree den 01 mars, 2008 kl. 18:38 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: