lindilus.blogg.se

Hey Ya!

Kategori: Gymnasietiden

Asså nu är jag arg på riktig.. kan sprayblog ta och fixa sitt jävla piss så man kan använda bloggen ordentligt. Får sitta och muppa som en maläten pensionär innan jag en kan logga in. Felmeddelande in my ass!

Nåt kul som hänt idag?? Eeeeh, inte direkt.. gick tidigare från projektet och det va nice i ögonen. När jag gick från bussen haglade det helt sjukt mkt.. trodde jag skulle dö av för hög hagelhalt i lungartärerna. Vafan händer med vädret..på riktigt??!!?? Gick iaf hem för att städa mitt rum, men det gick väl inte helt felfritt. Slängde alla mögliga kläder i tvättkorgen och sen.. somnade jag som en naken parasit på kläderna i sängen. Mycket lyckat indeed. Får ta tag i det där senare i livet.

Imorn e det sista dagen i skolan innan lovet.. ingen franska heller vilket känns som en lättnad i båda hjärtrötterna. Mina hjärtrötter kom på nåt igår.. att jag älskar älskar vissa personer i detta liv så mkt att älsket inte får plats. Kändes väldigt poetiskt och sanningsenligt på samma gång. Onekligen!! Sen kan man ju fundera över om latrin har något värde i pengar. Hmmm..

Lyssna in denna gulligubbe, ni som inte redan har hört honom. Lyssna särskilt på 04.44... vart kommer rösten ifrån?? Skägget kanske!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: