lindilus.blogg.se

Mobbas = kuuul

Kategori: Gymnasietiden

Hata tisdagar!!
Skulle ha föreningstimme imorse, men läraren som dagt åt oss att komma dit behagade själv inte kånka ditt sin stinkande kroppshydda. Uuusch! Imorn är det kvällsprov i kemi oxå.. sug min armhåla lr dylikt!
Och nu när jag har avreagerat mig lite ska jag ta detta inlägg till en ny nivå. Och nej, jag ska inte ge ingående beskrivning i hur hemkunskapslärare Barbro noppar ögonbrynen med en osthyvel.

...Guess who...

Kom precis hem från en brunch med min underbara vän Calle från NK-gruppen. Åt en sallad med dillpastejkrutonger. Riktigt fräscht! Den gick bara på sisådär en 450 kronor så jag tycker ändå att jag inte spenderade alltför mycket. Mitt liv är verkligen tråkigt nu när jag inte kan köpa 75 handväskor påväg hem från skolan. Tur att pappa ger mig allt jag inte kan köpa för de 1050 i månaden. (A)

Mötte upp Mia för en fika och pratade igenom de vanliga problemen. Det behövdes verkligen. Det är så skönt att ha någon att prata med om handkrämer som inte återfuktar på djupet och pälsjackor som inte håller måttet. Har faktiskt ett projekt som jag ska lägga upp här på bloggen senare: Vad är bäst? En müsli köpt i butik eller en hemmagjord müsli som mitt hembiträde gjort åt mig. Lägger upp bilder och kommentarer senare åt er läsare, som såklart e sååå intresserade.

Planer inför veckan som kommer:
- Skola (skönt att få komma igång med något efter lovet)
- Möte med klamydia-gruppen (där jag är ordförande)
- Köpa nya nylonstrumpor till nästa vecka.
- Träning på S.A.T.S med min personliga tränare. Vi ska gå igenom hela överkroppen.
- Köpa nya nagellacket från Dior(nr5) samt en del återfuktande krämer.
- Måste absolut sola solarium. (pappa får betala eftersom jag inte ska spendera nåt denna månad)

Nu ska jag möta upp Mr. Kuk utanför Chokladkoppen så ska vi ta en romantisk fika. Han bjuder förstås! Behöver verkligen krafterna från en latte. Ska passa min lillebror imorgon och jag har fortfarande efter 2 år inte en blekaste aning om hur man håller i honom.

Lägger upp bilder på mig och Mr. Kuk sen..i leopardfläckig pyjamas förstås. Fast neej..vänta. Jag låter nog min lilla älskling vara hemlig ett tag till. Han kan få vara mitt lilla PR-trick istället för min pojkvän några veckor till.

Glömma inte rösta på mig i bloggjakten och kolla in mitt reportage i DN imorn.


(Linda är IKKE seriös)
 
 
 
Kommentarer:

 Pihi, herregutt ******* har hackat sig in på Lindas blogg... :| 
Skrivet av Sannilu den 04 mars, 2008 kl. 21:24 #
 

 åå jag e såååå glad för det 
Skrivet av helena den 05 mars, 2008 kl. 17:53 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: