lindilus.blogg.se

Ordinary day!

Kategori: Gymnasietiden

Skinny klarar sig tydligen inte en dag utan att jag kladdar på tangenterna så nu kmr här en fullständigt magisk och väl genomarbetad text i all sin glans.

Dagens höjdpunkt var förstås kikärtsburgarna i skolmatsalen, nej ursäkta..luncrestaurangen, som fick det att vattnas i munnen. Tillsammans med ris och klumpig currysås kan det fan inte jämföras med nåt i hela världen. Förutom då en kväll fylld med spanskaläxa och psykologiprov. Shit majbritt va lyckligt lottade vi är allihop!

Börjar fundera på om det har flyttat in en skadeskjuten lerduva i min hals för nu gör det helt sagolikt ont. Jag tänker mig att det va såhär Snövit kände sig när hon åt det halvmögliga och extremt giftiga äpplet. Kan inte vara lätt att va prinsessa!

Och nu över till mer sofistikerade nyheter från alla soffans hörn:
-Cas och jag delade på ett vackert & kladdigt ögonblick i Centris. <3
-Fina bilder från DM på anninas blogg, glutta in dom så kommer ögat flöda över av mer än en vätska. Layouten på cheerbloggen e ju oxå helt lövli..bilden får maggropen att krampa på mer än 5 ställen.
- USA är ett land

Nu är det slappartime.. ses på andra sidan häcken. (och då pratar jag en grön buskliknande växt klippt i fin form och inte en gammal hängig gubbrumpa) PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: