lindilus.blogg.se

Panflöjt, take me!

Kategori: Gymnasietiden

Jaha..då va det rena helvetet igen. Magkanalerna torkas ut av skollunch liknandes en möglig tubsocka, kroppen får svettiga ångestattacker av desperation och uttråkning och käraste Cas bryter ihop totalitärt. Hate it.. skulle vilja ge dig en stor kaka av choklad för att göra dig lite gladare i ögat. <3

[quote]Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete!!![/quote]
Nu sitter jag då här och pluggar franska och diverse annat tjaffs som får hjärnvecken att flöda över av transfetter och onödig information. Tror jag vill bli våldtagen av en panflöjt och skapa olika personligheter som jag kan fly till medans jag blir flöjtrape:ad. Dessa identiteter skulle i sånna fall vara:
* Blottare i skabbig rock som tar på sig själv inför småpojkar på tunnelbanan.
* Mögligt gammal lärarinna, vid namn Ejvor, som slår sina elever med ett våffeljärn.
* Gravt överviktig tonårstjej som läser bamsetidningar och käkar kopiösa mängder fettosvull varje dag.

Men åter till verkligheten och min identitet utan våffeljärn lr blottade genitalier. Far har pratat om avföring vid matbordet idag.. mkt roande och avskräckande på samma gång. Le haricot = bönan

Vi höres!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: