lindilus.blogg.se

Träääning :D

Kategori: Gymnasietiden

Open up your plans and damn you\'re free!

Cp-rycken spritter i stortårna och vattenflarran e packad. Nu e det bara typ 60 min / 3 min + 10 min tills jag ska bege mig till bussen. Dagen har passerat utan större tillställningar. Mor har bytt toalettsits inne på toaletten och jag har bytt lakan och diverse. Just för tillfället sitter far i soffan och spelar gittarr och mor sjunger med bäst hon kan. Jag har hört vackrare, men man ska inte klaga nu när goda råd är dyra.

Kom precis att tänka på att Italienarna kommer tycka Sverige är fett B. Dom får inte gå ut och dricka, vi har äckligt väder och jämför lixom Colosseum med typ Skansen. Haha, stackars satar! :lol:

Efter träningen ska jag träffa Rickard.. tvinga honom att titta på Step Up kanske. Ännu en stackars sate som inte uppskattar skönheten av storartade filmer!! Channing Tatum for life!

Här får ni lite McFly medans ni längtar efter ännu ett avsnitt ur Livet som Geeklo