lindilus.blogg.se

Tyresö..förutsägbart

Kategori: Gymnasietiden

Who is your lover?
I couldn\'t tell.
When hell freezes over, that\'s when I\'ll tell. YEAH RIGHT!!
Ibland hatar man ju bara Tyresö så mkt.. vissa grupper e så sunkiga. En jävla kvart.. det är ju så att man skrattar. Även om Sågen ligger miles away och Sköndals centrum e det fulaste jag sett så älskar jag grovt att ni bor där mina söta vänner.

Nu e jag tvungen att lyssna på McFly och som vanligt när man inte lyssnat på ett tag får man en klump i halsen lika stor som en basketboll grillad över öppet spritkök. Home is where the heart is. Just nu e mitt heart fan kvar på Grancis.

Jag saknar Cassandra oxå.. man kan ju undra va min käraste man gör för ägande just nu. Skulle vart roligare för oss though om hon va här hemma och ägde. Jag och Skin har iaf lyckats bestämma en dag i våra alldeles för uppbokade kalendrar. Det är ju nåt att glädje sig åt af. Det går frammåt!

Nippe och Skinny har gjort det bästa för att muntra upp mig. Nippe har ett medlidande namn på msn och Skinny har gjort sitt bästa hon med:
[quote]vet du hur många gånger jag gick in på din blogg igår för att kolla om du skrivit.. inte jag heller och det säger allt.
-hej jag heter stina och jag är barbalalabe missbrukare
-hej stina![/quote]

Nämen..tvättkorgen väntar egentligen fortfarande. Bye bye, godnatt och allt det där. Stay in school...
 
 
 
Kommentarer:

 You know we love you <3 
Skrivet av Skinny den 23 mars, 2008 kl. 00:13 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: