lindilus.blogg.se

Våfflor och smutsig dans

Kategori: Gymnasietiden

Jag hatar sprayblog!!

Igår hände något mkt tragisk: JAG ÅT INGA VÅFFLOR. Hade ingen aning om att det var Våffeldagen förrän Skinny meddelade mig den skrämmande nyheten. Jag, som den tjockis jag är, kommer alltid ihåg såna dagar. Det är min religion vafan!! Ingen risk direkt att jag dör av undernäring, men en våffla sitter aldrig fel.


Alltså skådade jag igår åter mina smalaste kompanjons fejja. Vi skulle mötas kl. 14, men som den snyltiga skjuts-älskare jag där åkte jag bil med papi och kom fram en timme tidigar. Skinny fick ge upp sin frukost och springa mig till mötes med näshåren fladdrande i vinden. Vad kan vara viktigare än min ankomst lixom?? :lol: Sedan inhandlade vi det som needades för vår undersköna plan: Chokladrutor. Och jag kan ju meddela att vi ägde ganska stort.. blev verkligen lyckat! Tryckte i oss allehanda fettpartiklar medans vi, med halsmandlarna i ögonvrån, gluttade in Mulan och Hairspray. 2 mycket vackra filmer. Dock gillar jag ikke att den fula tjockisen får den snygga killen. Nej.. bisonoxar gifter sig inte med gnuer. That\'s for sure!!

Kletade hemåt och kollade på allehanda youtube-filmisar. Hittade dom vi pratade om Skin så jag länkar dom här for you:

 
                       Älska!!
 


Fick även en oerhörd lust att glutta på Dirty Dancing..lyssnade på musiken som en myslok och önskade att jag hade filmjäveln på DVD. Tror inte att mor och far e så sugna att kolla på den och det är dom som har videon. Får ordna det där på något vänster.

Jaha.. lovet fortgår utan större framgångar på det mentala planet. Borde kanske göra dom där labbrapporterna som skulle vart inne för nån månad sen lr så, men vem orkar när man har missat Våffeldagen?? Ska åka iväg till centrum senare och bubbla lite med Stinisen på hennes jobb. Byta en och annan skiv-biljett och prata om världens undergång. Gå utanför dörren = ha på sig anständiga kläder = usch va jobbigt!

Imorn kommer iaf min käre make hem från USA. Det är som att sakna en stortånagel när du e borta min bäste herre!!! Får jag inte våldta din mage snart så dör jag. <3

Nu ska jag ut och jaga.. familjen måste ju ha mat på bordet idag oxå!

 
 
 
Kommentarer:

 Glöm inte vårt matlagningsprogram, det kmr lätt äga! -Trotts ditt jävla ansikte.. haha! Spank you babe <3 
Skrivet av Skinny den 26 mars, 2008 kl. 23:43 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: