lindilus.blogg.se

Welcome back <3

Kategori: Gymnasietiden

OMFG..vart fan har du varit lilla blogg?? Abstinensen kletar fast sig som en tångräka på oätna inälvor. Sammanfattningsvis så har jag saknat att skriva helt meningslösa inlägg till ingen direkt nytta.

Mycket har hänt och mycket står på glänt.
Fredagen den 14 mars 2008 är typ vackraste dagen i livet. Inte bara för att jag då fick en vacker filmupptagning av Skinny utanför skoltoaletten med mer än 1 cm toapapper hängandes efter sig. :lol:Träningen va så rolig att alla mina 17 ögonfransar fladdrar när jag tänker på det hela. Jätteroligt roliga bygg och .. och .. och (ögat flödar över av sekret från nån kanal innifrån).. jag körde rondat flickis = Linda va lyckligast i förorten hela kvällen. Hjärtat kändes stort som ett elefantöra på grönbete och inte ens en mongad busschaufför kunde bringa down mitt humör. Efter le training guppade jag till Rickard och kollade in Astrid Lindgren-filmer (haha) och South Park. - Hi cutie, welcome to Raisins.

Lördagen va..hmm.. jo just! Cas och jag fick tillfälle att visa våra skills i Vattenfrossa (the real version this time). Stora delar av vårt mobbade lilla gäng satt i Casiboo\'s rum och spelade som fåraherdar under bar himmel. Bytte glas, ringde mammor och körde underbart vacker beat. Om nån vill höra så samlas vi utanför konsum på fredag 16.53 och lyssnar på inspelningen. Sen va det menat att vi skulle till Toxic där vi hade gratis inträde, men såklart blev det allehanda komplikationer och det slutade med att vi, med en apförbannad Anna, gjorde en visit på Burger King. Att åka hem med 75:an på en lördag och komma hem 00.50 kändes muppigt, men samtidigt otroligt roande. :lol:

Igår var det en sån liten fin träning med fin styrka bland annat så att mina muskler idag känns som överstekta prinskorvar mitt i den värsta julyran. Då kan ni förstå att livet inte är lätt. Särskilt inte när man nu sitter här med en eeeeenormt stinkande klump läxor. Som en sprunn med en stor klick i klyftan!

Ja nu blev det lite långt inlägg, men det får ni fan ta. Om det inte passar så kan jag sy in era byxor så att bilringarna skumpar i takt med era dubbelhakor. Såg ni himlen idag förresten? Snacka om blå.. mohahahaha!
 
 
 
 
Kommentarer:

 tss, jag är inte mobbad, jag är en superhjälte! 
Skrivet av larree den 17 mars, 2008 kl. 16:34 #
 

 Såg inte ut som en superhjälte idag när du blev våldtagen av Cas. Mohaha! 
Skrivet av Linda den 17 mars, 2008 kl. 17:06 #
 

 jag lever undercover, kunde ju inte avslöja mig in schuul! ^^ 
Skrivet av larree den 17 mars, 2008 kl. 17:50 #
 

 Vafaaaaaan är det för fel på sprayblog?????? Varför i helvete går det ikke att logga in på bloggen..räcker det inte att hela skiten vart död i i 100 år... jag kriverar av ilska!!!! 
Skrivet av Linda den 18 mars, 2008 kl. 15:57 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: