lindilus.blogg.se

Badort Brevik

Kategori: Gymnasietiden

Maybe I\'m amazed of the way that you love me all the time... Underbar låt! Blir sååå sugen att kolla in OC när jag lyssnar på den. Mr. Cassandra = hitta säsong 4 = annars ryker din mustach = du får inga fler kvinnor = du blir understimulerad = jag får ta smällen = jag gillar det iofs = hitta säsong 4.

Idag har jag och Buppis badat..i havet! Det var kallt, men inte alltför mördande isigt om man säger så. Alla ben och ögonfransar är kvar så don\'t cry for me Argentina.
- Linda, ser jag tjock ut??
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Träningen idag var spännande på många håll och kanter. Pyrren va helt enormt hysterisk och vilt. Sköna smällar och vackra ramlingar. Styrkan va inte lika vacker, men ibland måste man ju faktiskt äta bruna bönor till fläsket oxå.

Nämen nu kanske man ska kexa upp sig lite så att inte omgivningen får kväljningar. Tvivlar på att det nånsin kommer kunna undvikas dock. Ses i nästa jordhög!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: