lindilus.blogg.se

Bloggi back :D

Kategori: Gymnasietiden

Wohoooo! Bloggis funkar igen.. jävla spermakladdiga sprayblog. Vill byta till nåt annat, men kan inte lämna min käre lille blogg. Det vore som att klippa av sig ena tånageln och alla som känner mig vet att jag aldrig klipper tånaglarna. Är uppe i tre meter på vänster fot snart.

I fredagis efter en träning med monsturösa hopp åkte jag till Tin och gosesnosade. Kollade på Clueless och dippade riskakor och diverse. Sen lyssnade vi på vår radiostation vi spelade in när vi va små, Lica lovely 93,5. Helt sjukt va störda vi va.. satt i flera timmar och spelade in det mest crapy man kan tänka sig. //4 dödade under en fottbollsmatch i Sevilla..fotboll alltså! Blinkeblink!// Vi skrattade så tårarna flödade i ögonfransarna. Stackars Jens som fick lyssna på skiten. :lol:

Igår va jag på Fridas skiva situerad på Vanilla. Temat var 80-tal och jag måste säga att jag, Frida, Jessica och Elin var riktigt fräna puddingar. Stina körde på lite mindre utklätt, men var såklart en klassisk skönhet ändå. SJälv bar jag Rosa strumbyxor med benvärmare, en rosa klänning med leopardmönster, en brunvit randig jacka med massive uppkavlade armar och en fule babian-snetoffs. Förhoppningsvis kommer det bilder från kvällen lite längre fram. Det vackraste var Fridas lulliga mor och Elin som ägde sönder en hiphop-tjej på dansgolvet. Helt sjukt att jag inte vart ute med de gamla bruttorna nån gång.. kan säga att Porris-Elin passar ultrabra in i Geeklords dansgolvsideologi.

TRÄNINGSVÄRK!!!!!! Min röv är helt enorm av träningsvärk..smärta smärta smärta. Kan nån förklara hur dagens träning ska gå till??!??

Kan även meddela att en ny låt från albummet Caszn Hit mania har släppts. Den heter Uti Caszns byxa och jag kan lova att den sätter fart på både fötter och näsvingar. För övrigt är det väl inte så mycket mer att nämna. Sitter här i all min ensamhet och pluggar historia. Har på mig den gamla gymnastikdräkten och en ful balettkjol som ska bäras på kaveln följande onsdag. Det här med utklädnader kanske inte är så dumt ändå. En ny fetish måhända?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: