lindilus.blogg.se

Brännboll och rysshoror

Kategori: Gymnasietiden

Nu kan det tyckas att jag inte skrivit på länge.. relativt sett dårah! Och ja.. men då har jag tagit med 1 liter tjära som vi kan smörja in oss med. Och då kanske du tänker: Det är väl inte så hälsosamt att ha massa tjära där nere..och nej, det är det inte!

Idager är det strålande solsken i både byxor och landskapsarkitektur. Klivade upp ur sängen 4 timmar för tidigt för att dra mig på hörntänderna till skolan och leka konstnär. Ritade en helt magnifik bild i all min ensamhet och läraren verkade till synes nöjd i ögat med min oerhörda ansträngning.

Cas har precis fått en rejäl avsnäsning från den lättklädda ryssen som sitter brevid och pluggar järnet. Cas deppar dock inte över det utan tar tjuren vid hornen och börjar tänka på att hennes framtid ser lika mörk ut som huden runt Fluffys näsa.

Moreover ser vi fram emot lite brännboll ute på gräset och senare lite avslutning på franskan. Med cider då såklart för att få lite anknytning till Frankrike ni vet.

After skolis ska Geeklords in till stan och dega på parkbänkar och dylikt.. den vanliga stylen helt enkelt!

Ses i nästa liv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: