lindilus.blogg.se

Den långa vandringen

Kategori: Gymnasietiden

Sitter som ett uttorkat bambuskott framför datorn och anmäler frånvaro. Gårdagens träning var speciell.. inte bara för att man ideligen sneglade på Casis übersnygga överläpp, uan för att jag skulle vara bakperson. Hej hoj det var svårt i ögat. Dock väldans mysis att klämma en stund på Jessicas välformade bakdel.

Gårkvällen var mystifik med ett snabbbesök på Stinas skiva. Cas och jag skrattade ögonhålorna ur oss på bussen in till el stano. Bl.a. p.g.a. en störtskön lillkille som fick allehanda skrattutbrott, men det mest roande måste ändå varit Orsa Grönklitt. :lol:Min andra trogna följeslagare Skinny var såklart oxå med mig. Vi körde några smärre koreografier på dansgolvet och sen bar det av till donken som planerat. Ni e så myspysigt fläskiga mina vackra damer. Tack för att ni följade med mig.

Blev dock lite lessen i ögat då jag insåg att jag tappat ännu en tjocktröja..studenttröjan. Nåt e fel på mig.. kan inte hålla reda på en endaste pinal these days. Börjar väl bli gammal antar jag.. TJIPUUH!

Men iaf.. hemvägen på från donken var ganska dramatisk eftersom ingen tunnelbana gick och bussarna till stor del också lyste med sin frånvaro. Fick dessutom sällskap en en läskig svart man,f rån USA/Gambia, på bussen som insisterade på att babbla massa skit. Flyttade sig närmre och närmre och skulle ha mitt telefonnr och tjaffs. Som tur var ringde Buppis och räddade mig från den trånga (eeuu) situationen.

Väl i centrum fick jag vänta i miljoners miljarders minuter kändes det som. Mestadels eftersom jag inte var klädd för antarktiskylan. Bestämde mig i vilket fall som helst för att gå från kyrkan och ut på brevik. Det tog sin tid kan jag lova och jag vet fan inte vad jag tänkte med asså. Men det va fan lite mysigt stundtals.. tog nog 50 minuter. Påminner om vandringen till Kasbah lite granna faktiskt.

Men nu ska jag sova loss ordentligt..det behövs i både tår och tarmar. Piff och puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: