lindilus.blogg.se

Diverse

Kategori: Gymnasietiden

En hitler med kaffe och en vaniljstalin, tack! Eller..ska vi ta en leninrulle och en moccamussolini? = Historia- och franskaprov avklarat utan större benbrott eller blödande sår. Casis näsa såg dock lite sne ut efter några minuter på franskan..??

Mor har hittat en asafin klänning till födelsedag/skivan på lördag. Lite stor kanske, men vi får se om det finns någon trängre storlek att klämma ner valkarna i. Fick oxå en för tidigt födelsedagspresent..ett par tjicka svarta skor..dock för små. Nån som försöker säga mig något?? *host* du är fet *host* :lol:

Har på känn att det här blir den sista riktigt riktiga pluggisdagen. Eng-redovinsning, spanskainlämningar och naturinlämning imorn will keep me going ända fram till träning. (som btw kommer att bli fläskigt bökig i kroppens alla trötta hörnor)

Och till alla som läste igår att man skulle betala balen idag så kan jag meddela att jag ljög totalitärt. Ni kan andas ut och allt det där för det va visst ett tag kvar. Men jävlar om ni inte har laxrosa klänning!

Jag har insett att jag ser fram emot skåpstädningen enormt mycket. Iofs kommer det ta mig mer än 311 timmar att städa det där bombnedslaget. Lovar att jag skulle kunna sälja en del av det på auktion..typ skiftnyckeln och den stulna skylten med texten: Biologi. Ska i vilket fall som helst bli skönt att trycka ner allt som gett mig ångest i papperskorgen. Kan hända att jag spottar lite balsamvinäger på dem oxå.

Är hungrig på ris och kyckling, som en riktigt lättlagad vietnames, så nu bär det ut till köket för att plåga min stackars mor med diverse ljud och kommentarer. Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: