lindilus.blogg.se

Estoy triste

Kategori: Gymnasietiden

Någon som under dagen hittat min CheerElite-tröja?? Måste ha tappat den på väg till eller i skolan. Sadfaced Lindilus!

Caszn närvarande inte i skolan då hennes läpp ser ut som 5 stora paddor och 4 små. Detta var orsaken till att jag släpade runt på 2 exakt likadana väskor. En ny trend månne??!?

Träffade vackraste Axel, från the old class, på bussen hem. Vi diskuterade skivan och såklart hans cath of the night: Larre! Livet är vackert ibland!!

Ikväller är det träning (tjipuh va tröttit) och sen direkt vidare till Stinas skiva på Toxic. Eftersom vi fortfarande är lite dåsiga i trampdynor efter i lördags ska vi nog bara ta en kortare visit och sen mysa på donken. Jag har ju faktiskt min älskade spanska klockan 9 imorn. TJIPUUUH!

Känner mig lite nedstämd i ögonlocket så jag går och slår rosett på mina tarmar nu istället.

Glöm inte att komma till Tungelsta-folkets skiva på torsdag. China station mellan 20-02, inget inträde och massa söta människor in action. Be there! Om inte annat så e ju jag där.. vem kan motstå?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: