lindilus.blogg.se

Födelsedag och skiva

Kategori: Gymnasietiden

Grattis i efterskott till mig.. igår fyllde jag 19 ljus på tårtan. Det fanns egentligen bara pluppar till 18 ljus, eftersom man tydligen inte får ha ljus när man fyller 19. Jag körde dock loss på ljus ändå.

Dagen började med lite paketöppnande och färgning av hår. Det kliade så cp-mycket att jag var tvungen att klia mig med ett sugrör i babbet. Resultatet blev inte häpnadsväckande, men jag e nöjd.

Sen kom mina 2 vackraste kompanjoner hit och kalasade loss..eeh.. Fick ett enormt vacker foto på dem båda i en hjärtram. Ska glutta tills tårarna sprutar varje kväll innan jag går och lägger mig. Även Rickard anslöt sig till den tappra skaran och tillsammans svullade vi allehanda tårtor och negerbollar. Måste nämna det enormt fina örhängerna jag fick av vackraste hunkis. Sådär fina så man skäms..=/ :D

Samtidigt grävde Tin och pappa under äppelträdet för att leta efter en femkrona som Tin tappade i ett sorkhål för miljoner år sedan...stabil familj :lol:

Hipp och hopp så va tiden borta och vi va tvungna att piffa våra småstjärtar inför vår efterlängtade studentskiva. Skinny tog över min syster och de toksmala fånet blev helt krullig i babbet. Cassandra gjorde sitt bästa för att underhålla Rickard, som tyst och snällt låg i sängen och studerade spektaklet. Jag studerade nogrant mina trosor som för närvarande satt på Cas. Skrattade som en mås när jag stirrade upp under hennes kjol..you should try it, haha!

Sen var det min tur att bli tångad och klämd på. När frillan va fixad och Skinnys löstuttar var på plats så rusade vi iväg med andan mellan tånaglarna. Vi träffade de andra underbarnen inne på favvisstället nivå 22 och smållullade lite innan middagen. Ganska jättekonstigt att vara där när det är ljust och inget folk. Men helt klart as beautiful as ever.

Efter ett tag med piff och puss på Nivå begav vi oss till Viper för att åtnjuta sällskapet av the samsam-boys och resten av klassen. Fördrinkade och babblade loss innan vi finally satte oss ner för att svulla mat. Asagodis mat var det minsann, även om man titt som tätt behövde springa som en avlad häst till toaletten like all the time. Sen fick jag en vacker födelsedagssång av alla fina människor och en tillhörande shot. Mkt vackert indeed!

Det bästa under hela middagen var inte Evas tal, även om man kunde ha trott det. Det bästa var helt klart nomineringarna som alla fick. Utan förvåning blev Skinny klassens...skinny, med kropp som en modell. Cas, min partner in crime, blev klassens PANIK och jag blev SKRIK. SKRIK OCH PANIK!!! Så jävla extremtvackert!

Sen började alla nära och kära vandra in som husmöss under en dörrmatta. Tungelstagänget, 9b-människor, Cheerare, syster+Åsa och folk från skolan. Anders, iförd tomteluva och solglajjer, va på bästa bjudarhumör och även Attila var givmild i ögat. Tackar tackar!

Sjukit rolig kväller..kan helt klart rekomendera att ha födelsedag och skiva på samma gång. Det känns dock inte som att man hann vara med alla så mycket som man ville. Jag studsade runt korta stunder hos alla lixom. Cas och Skins skulle jag gärnat klappat lite mer på..men jag missade iaf inte Skinnys lycka då hon (OMFFFFFG) hånglade med...SEAMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det va helt sjukt när jag kom ihåg det imorse.. shit jävla fettomajbritt vilken status :D

Hemresan minns jag inte så mycket av..Rickard bajsa på Daisys och en svart kvinna öppnade toadörren då jag satt utanför på marken och väntade. Vägra säga åt henne att det var upptaget, haha! Sen gick jag runt på bussen och frågade efter snus till en behövande. Gick barfota från burren med Tins alternativa jacka på mig. Somnade som en jävla palsternacka så fort jag la mig. SÅ ROLIG DAG!

Trots oerhört illamående och allmänna krämpor kollade jag och Rickard på GKT\'a uppvisning. Träffade alla de små barnen igen och jag blev fan sugen på att vara tränare igen..hur jag nu kan känna så.

Sen va det träning och jag va lika OP som vanligt.. cassandra fick också en läpp som liknar köttfärs och karamellsås. Mkt smakfullt och oerhört sexigt!

Ingen glömmer 100 spänn till slutskivan imorn.. annars går det illa! Piff och puss!
 
 
 
Kommentarer:

 Super special awesome kväll!!!!!! Seamus blev kryddan på min utstående näsvinge och det är inte lite.. You are too wierd, but I love you <3 
Skrivet av Skinny den 26 maj, 2008 kl. 19:00 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: