lindilus.blogg.se

Redig och stabil

Kategori: Gymnasietiden

Skinny och Cas knullade i lunden medans jag kollade på.. Vi satt på skinnaviskzbergethetoch fick svårigheter att andas av garvigheter. Vi satt uppe på Skinnaviksberget ? och inhalerade diverse roliga rapar från anna. Micke och Larre diskuterade öppet derby med hammarb. Folk hade mitt huvud som mål för trakaserier..vindruvor occh en fin ABC-bollsom upphittats på g atan. Kvällene avslutades utanför donken där jag satt på en blå back och peppade min älskade Cas, som var i värre tillstånd än en vildsill på avgiftning. Tack sötisar för en fin kväller

Alla försvann på Gullmars och där stod jag som ett fån utan tandställning. Jag ursäktar inläggets karaktär då jag e mås. Sitter hemma hos världens sxigaste hunk. Rickards mor har gett mig en fin drink med banan-drinkpinne som gör mig glad i ögat.

Vi hörs imorn då vi e rediga

Kommentarer


Kommentera inlägget här: