lindilus.blogg.se

Storasysteris <3

Kategori: Livets lilla gång

Va inte alls taggad för att bygga idag på träningen, men det var mkt underhållande att basa tillsammans med käraste Casibus. Du va duttig tycker jag.. du e P på allt i mina ögonvrår iofs. Kanske på allt utom att vara snäll och plugga.. mohaha!

Appropå plugga så känner jag just nu att den mesta av ångesten rinner av knoppen.. Jag har sån jävla tur att min syster e bäst i världen och alltid försöker hjälpa lilla puckade mig. Eftersom hon e fett jävla bra på psykologi så hjälper hon mig med inlämningen. Orättvist javisst, men så är livet! Vissa har föräldrar med mycket pengar, andra har inte fetanlag.. jag har världens finaste storasyster. Myskvällis på fredag..that\'s right baby, right on!
 
 
 
 
Kommentarer:

 Klart som korvspat... vi e ju hallonnäsor båda två, såna måste hålla ihop vetu!! 
Skrivet av Syrro den 13 maj, 2008 kl. 13:47 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: