lindilus.blogg.se

Swivel sweeper

Kategori: Gymnasietiden

Näsa är lika med tårkanal. Det var lärdomen av dagens träning då jag fick en liten Madde rakt på nästippens alla hörn. Kroppen känns som en lovikavante som körts genom 5 tvättmaskiner med miljöprogram. Träningen va enormt lökig, men kul i ögat som fan.

Måste även nämna att jag idag provat en såndär dammsugare från TvShop (swivel sweeper) hemma hos Tin. På TV verkar den ju helt otroligt asbra och tyst och allt va det är. Fast den lät mer än ljudet då man tappar ett spädbarn i golvet och den sög IKKE upp fågelfjädrar. Men det va ju kul att få prova en sån nymodighet! :lol:

Buppis sitter i soffan och övar på att skriva en snygg namnteckning.. utan större framgång tror jag eftersom han skriver som en ultragullig 5-åring. Jag tycker hans bokstäver ser ut som små frukter på nåt jävla höger.

Fan vad jag hatar att man inte kan kommentera.. angryface for real!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: