lindilus.blogg.se

The helg

Kategori: Gymnasietiden

Som att jag någonsin skulle glömma din födelsedag vackraste syster???? Erkänner att jag inte köpit present ännu, men glömt har jag IKKE! Hur skulle jag kunna glömma det när du är en nykter vuxen?!? <3

Gårdagen var oerhört intressant och inte bara för att Rickard gjorde en vacker handvolt på vår gräsmatta (fett p). När lysmaskarna samlades i ögonvrån och myggen svärmade i höjd med vänster öra begav sig en smärre skara till Sanders partaj. Den tappra ministyrkan var Kvik, Larre, Cas och jag. Vi anlände till det oerhört space:ade huset och insåg snabbt att vi var i enorm brist på smurf. (som om vi inte visste det innan) :lol: Vi räddade dock situationen på bästa sett, även om jag inte fick veta vad som menas med tänk om. (ond blick på Anders) Sander i blöta trikåer och Cas med röven fast i en potta är inte att leka med. Älskar dock mest geeklords lilla äventyr med hemlig proviant, "klämma" klamydia och sökning efter bussens spår. Löf u soo much!
- Den åkte ditåt!

Idager är en sån dag som dagar är mest.. lite nipprig i halsen efter att ha väntat på bussen i 45 minuter inatt. Annars dallrar valkarna som vanligt och håret spretar som aldrig förr. Far är hemma från Norrland igen oxå så nu behöver man inte känna sig så ond när man lämnar mor ensam här hemsi. Då får man ta sig i kragen som en felkörd Volvo och fösöka åstadkomma nåt med historiainlämningen till imorn. Wish me duck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: