lindilus.blogg.se

Utvilad o effektiv som en apelsin

Kategori: Gymnasietiden

Första natten på år och dar som jag sov ensam och.. jag är inte trött idag. Jag e helt enkelt inte så bra på att sova med andra persons.. som ni vet har jag en tendens att prata och låta när andra mänskliga varelser är i närheten. Haha!

Har burnat på som en traktor utan framdäck idag. Har skickat in psykologin och skrivit klart eng-arbetet. Buppis ligger inne i min säng och sover som ett avdankat fyllo. Funderar på att ta tag i mitt ökända "fusk-arbete" nu med hjälp av Cas hemsnickrade analyser. :lol: Får se om jag orkar lyfta mina korvfingrar efter strimlad kossa med pasta och ketchup. Ketchup e ju lätt den mest ultimata såsen..så e det bara.

Så underbart knaprigt att sova ordentligt och sen få samtalet att dagens enda lektion är mystiskt inställd. Va tvungen att fira med en såndär klubba man doppar i spruttlande grejs så hela munnen knastrar. Mycket roande för en kvinna i sina bättre år som fyller 19 om 11 dagar. I\'m lövin\' it!

Puss på er alla söndertrampade hallon! (hallon e lätt det mest ultimata bäret)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: