lindilus.blogg.se

Diverse liv...

Kategori: Livets lilla gång

Oh herre jöstanes då! Glömde ju att skriva att jag och Tin gluttade in den förtjusande filmen Cry Baby med den alltid lika gölliga Johnny Deppig.

Hur som haver spenderades gårdagen hemma i Cas\'s (:D) och Sofis egenhändiga lägenhet där vi bjöds på allehenad underhållning och en mycket nobel hardag som fick smaklökarna att dans schottis i natten. Så på magar fyllda med nudlar och diverse tillbehör gav vi oss av till träningen som riktigt duktiga grodor gör.


Och idag på jobbet har det vart en stjärnspäckad dag på jobbet mde bland annat Sibel(som går som en nerbajsad bäver) och Kirsti(som är allmänt läskig). Även litet besök av nån rasistkärring från Tyresö som minsann tyckte att jag jobbade snabbt som ögat, men att hon måste gå för hennes paket med magnum för 30 kr skulle smälta. Inte mig emot! Ungefär 10 skämt om trisslott med vinst och tjat om höga priser, men det bästa av allt:
- Det finns inga bullar eller??.. Det kanske bara luktar bullar här.
NEJ DET ÄR MITT ARSLE SOM LUKTAR KANEL!!!!!!!!!!

RO är för övrigt mkt myspys och min gubbe, vid namn Snuttpanda, har en rosa hatt på huvudet. Gillade dock äggskalet bättre, men det fick man inte ha kvar när man blev bågskytt. Äggskal I miss U!!!
 
 
Kommentarer:

 Kirsti e ju fett trevlig.. en av mina favorits ju!! på riktigt! =) 
Skrivet av C den 11 november, 2008 kl. 21:15 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: