lindilus.blogg.se

Helst med dipp!

Kategori: Livets lilla gång

Åh åh va det är skönt att va naken, vifta på baken och släppa en fjärt!!!!!!!!!!!

Det va sååå kul att komma till jobbet idag och finna en liten lapp till mig med ursäkten om att butiken såg helt fuckad ut = jag får fylla på massa dricka och shit hela dagen. I love it!!!!

Men jag paddlade mig igenom dagen, som en maratonlöpare utan näsborrar, och sitter nu och degar i soffan med lite Kenny vs. Spenny och lyssnar på diverse taktiker av football manager 2009.

Pandaplutt e söt som en skrutt! Nu får jag sugrörsom jag kan suga på...i brist på annat ätbart eller vadå??

Jag vill även dela med mig av min allra senaste hitlåt som flödar till tonerna av Brittans gamla slagdänga Give me more.
//Jag e så himla hungrig, även fast jag redan har fått mat.
Rickard orkar inte hämta, ååååh han eee så laaat.
Ge mig ge mig chips, helst med dipp, ge mig gemig chips..

And so on lixom.. ja jag har så mkt liv att uthärda. Vet inte vad jag ska göra av alla min kreativitet på dagarna. Det brukar resultera i diverse bottenlösa betydelser.

Svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: