lindilus.blogg.se

I ur och skur

Kategori: Livets lilla gång

Känns lite ledsamt i ögat att skriva bloggen när Sprayblog ändå kommer att lägga ner i slutet av december. MIN BLOGG lixom... där allt fett kuligt står med. Inte för att jag har så mkt bävrar i livet just nu, men förr i tiden va det fan sprutt i kallingarna och det har gjort avtryck minsann.

Annars är det ju hybris i jobbsammanhang och övriga pastejer med 8000 hit och dit. Skinny, som vägrar svara på mina sms, har nu flyttat in i det egenhändiga Caszn-hemmet. Är lite sårad i ögonvrån över sms:en, men jag får väl börja skicka brevugglor istället. Hon kanske har gått över helt till den sidan nu. Har sett henne springa runt med en kvast och en padda iaf. Övriga nyheter är väl att jag har ont i tånageln.. blir ofta så när man tuggar för mkt på dem. JAG KAN INTE SLUTA...crejvings ni vet!

Vart finns kebab??
 
 
Kommentarer:

 har ju sagt att d går å flytta den, kolla mitt inlägg för några dar sen... puss syrran... 
Skrivet av cattis den 25 november, 2008 kl. 21:40 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: