lindilus.blogg.se

Jag e död!

Kategori: Livets lilla gång

Äh vafan heeeeej!

Gårdagen var mkt mystifik må jag säga. Syrro fixade och mojjade på bästa sätt så att Ricky blev alldeles rädd för min frisyr.

Väl på plats hos Cas blev det diverse julgodis, madagaskar, diverse kortgames och gulliga drinks. Jag var dock inte helt på topp och försvann under mystiska omständigheter. Måste ha varit Voldemort som kom och transfererade bort mig till vackra sommarängar bakom Skogås västra kant.

Hur som haver är inte förkylningen bättre idag, som jag kanske borde ha förutspått. Min hals känns som fem vidbrända blodpuddingar och babbet är fullt av feber...det ante mig. Vet inte om jag ska gå till träningen och bara hoppa in på byggen, så att det funkar med alla trunkar, eller om jag ska vila vila vila så att jag e pigg som en mört på onsdag. Someone give me an answer! Känner mig bajsdålig om jag inte går o tränar... jaja, livet lever.
 
 
 
Kommentarer:

 Fyllekaja... så gåre när man smuskar i sig massa päronslisk! 
Skrivet av c den 16 november, 2008 kl. 19:03 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: