lindilus.blogg.se

Laxar och sexiga lotter

Kategori: Livets lilla gång

Att känna hostmuskler och spänna "latsen" aka laxarna va det vi ägnade 1 tim och 45 min av träningen åt igår då Twisters-Katta kavladeupp ärmarna och gav sig an gel\'egrodorna.. Måste säga att det lite annorlunda upplägget föll mig i smakensomen räkmacka med marmelad. Dock resulterade det i konstig värk i ryggen och träningsvärk i axlar... men det ärdet väl värt nu när man lärt känna sina små laxar.

Och idag va det pressis igen och idag fick jag till min förundran höra ställföreträdare till denallt för återkommande frasen "En trisslott med vinst". En äldre härre i sina bättre dagar stegade fram mot kassan, modig som ett lejon utan rustning, och sade med dånande stämma:
- Ensåndär 25-kronors UPPHETSANDE trisslott.
Jag har glömt bort ordet för sånna som tänder på lotter, men om nån kommerpå det kan ni ju ringa mig snarast.

Puss i plytet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: