lindilus.blogg.se

Pumpasaft och diverse spökfester

Kategori: Livets lilla gång

Kuksugararsle på er allehopa!

Igår va det en trevlig kväll på Nivå som vanlig, även om jag (som vanligt) bangade som en riktigt tråkig jävel eftersom jag inte har något liv och allt det där. Vi såg iaf en jävligt redo kille, en jävligt full kille som b-ade i brallan och 2 fake-fransoser. Alla dessa underhållande individer fanns på en och samma T-bana.

Idag är det då Halloween och jag har inte gjort ett piss direkt. Var och hälsade på farmor nyss på skogsis. Lämnade 2 ljus och en tablettask hon kan snutta på. Det var väldans vackert, men inte blev jag på bättre humör i ögat för det. Den här dagen suger!

Jag har inget liv..livet suger!
 
 
Kommentarer:

 Love u! 
Skrivet av catrin den 02 november, 2008 kl. 14:20 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: