lindilus.blogg.se

Best of the best!

Kategori: Livets lilla gång

Nu tjatas det om bristfällighet här... Jo ja så är det och anledningen är som en urtvättad strumpa = tråk i mitt stråk.

Men igår iaf va det den otroligt efterlängtade tävlingen och alla var taggade som nyvässade igelkottar..hehe! Vi hoppade och skuttade som om vi hade elden i underbyxorna och våran frenetiska kämparglöd gjorde att vi knep förstaplatsen och därmed ligger 1:a i årets största kupp. Största kuppen genom tiderna kanske???? Det jag vill säga helt enkelt är att det va ju duttigt gjort av oss.

Inne i sovrummet ligger en darrande täckeklump, som snörvlar och snarkar som en cancersjuk skata. Ricky har åkt på nån slags tumörartad förkylning och jag har pysslat och fixat som en kossamamma med 5 spenar.

Nu har jag på egna ben kravlat mig ut i stugans ljus och möter dagen i all min ensamhet. Mysigt kanske du tycker då.... men det du inte vet är att någon lurar i skuggorna. Det kan vara en katt, men det kan oxå vara en apelsin. Det tål att tänkas på!

Joosiii, go without me! (Jennifers och min åsikt om Jossans flickisar)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: