lindilus.blogg.se

Clothings

Kategori: Livets lilla gång

Det blev ingen magpumpning.. Det blev diverse halleluja-flickisar och sen hem och trycka gomen full med couscous och sallad istället och jag e tamejfan lika glad för det. Gladare utan en ekorre utan kottar iaf. Min tur att sälja de förbaskade ULMMAX-kläderna dock och jag känner att de sätter fler än en käpp i mina skrangliga hjul. Me don\'t like them!!!

Däremot gillar jag mina nya kläder jag har kommit över denna dager. En asafin ny kappa som man kan ha när man campar på antarktis spröda isar, en kjol med psykadeliska färger och 2 tröjor med ett alldagligare liv på fickan. Sen fick vi föreningsclothings idag oxå, mysig mysig tjockiströja. Mkt kläder helt enkelt.

Träffade på mina gamla goding STina på TIME nu för ett par stjärnvarv sedan. Mer än lovligt gulligt må jag säga, om jag nu måste säga nåt. =) Nu böir det PB som vanligt när natten ännu är ung som huden på min lenare stjärthalva.

Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: