lindilus.blogg.se

Hemmalajni

Kategori: Livets lilla gång

Nu e jag hemma från kryssningen och du jävlar om jag inte väger 5 kg mer nu än innan jag åkte. Kan tala om att buffén var mer än god. Kycklingsalladen och vaniljsåsen fick det att tåras i smaklökarna. Antar att jag inte gör någon förvånad när jag säger att jag lassade på 2 tallrikar åt gången och riktigt körde in smojset i käften. Tror Tin var mest nöjd med vinet.

För övrigt lodade vi runt bäst vi kunde utan att dra allt för mkt uppmärksamhet åt vårt håll. Tror vi klarade oss rätt bra i vår mjukis-style och med våra penga-letar-rundor. Diggade mkt våra egenhändigt tillverkade drickakyl och aluminiumsked. Uppfinnarglöd när den är som bäst. Även Glennarts och kålmaskdamen var en riktig höjdare. Passa er för min munhygien bara! En skål räkor och massa svarta och grejor lixom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: