lindilus.blogg.se

Hunger

Kategori: Livets lilla gång

Sitter ensam i stugan, som en mobbad påfågel utan stjärtfjädrar, och gluttar på matakuten då Ricky e på arbetsintervju. Matakuten är inte det bästa programmet att spana in om man e hungrig som en somalisk tiger. För trots att mattanterna lätt skulle få en att tappa aptiten i vanliga fall så är denna hunger absolut inte att leka med. Icke!!!!
Såhär hungrig är jag lixom.. inte helt okej!

Jaha..later on blir det lite härlig fredagsträning och man kan ju undra vad för spännande som ska hända idag. Kanske fastnar en damtuss från mattan i halsen på mig så att jag i snabbaste galopp måste föras till sjukhus och magpumpas. Det skulle mina valkar må ypperligt bra av. Men men..vi får se vart Gud leder mig.

Lev väl!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: