lindilus.blogg.se

Ingen kickar fotboll som han...

Kategori: Livets lilla gång

Oj oj vilken spännande afton. Känner ni att känslan från Råsunda (?) riktigt spretar ut ända hem till TV-soffan och nästan får en att nysa av närgångna vibrationer?? Själv anser jag att Portugal borde satsa lite mer deffensivt och sätta bitarna på plats kring eget mittfält. Ronaldo och Zlatan borde dessutom jobba mer hem, annars blir det off side illa kvickt.

Idag har Tinis hjälpt mig att färga mitt skatbo från typ grådaskig golvmopp till aningens ljusare nivåer av banangul. Skämt och sido så blev det bättre än innan iaf.

Innan vi åkte hem och kollade på den extremt spännande fotbollen slirade vi in på MAXI, världens mysigaste affär, och köpte varsin färdigmat från FELIX. Jag köpade en asagod kyckling&ris-rätt med yoghurtbröd. Ricky köpte pasta Alfredo, men jaja vem vill ha en gammal gubbe i maten lixom?

Sucki sucki i lilla ögonvrån...jag vill att fotbollen ska vara över så att jag kan få inspektera gulleponkarna i Prison Break lite närmare. Livet alltså..det e inte lätt.
 
 
 
Kommentarer:

 inläggen är ju smått bristfälliga hära... 
Skrivet av cattypatty den 12 oktober, 2008 kl. 23:52 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: