lindilus.blogg.se

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Kategori: Livets lilla gång

Asså jag avlider i båda näshåren och hälarna krampar som de två musketörerna från Köpings södra delar. Anledningen är att min mobil, under nattens glada gång, har gett upp totalitärt. Hann dock se att Benny the boss hade skickat viktigt sms, med diverse frågor. Det är ju underbart att jag inte kan svara på dom lixom. Men jaha..får väl lösa detta på bästa vis antar jag.

För övrigt vill jag äta frukost...verkligen trycka in nåt i käften i&med den desperata hungerskänsla som just nu befinner sig i mina tarmtrakter. Dock har jag ingen möjlighet att bombadera kylskåpet här i stugan då det inte finns något...och den andra lille jäveln ligger och susar som en halsduk utan fransar. Funderar på om jag kommer överleva den här dagen över huvve taget. Hoppas...
 
 
 
Kommentarer:

 akta sà inte den dár aftonbladetmannen e han som snor sà mkt. e han liten o kort o alldaglig och betalar aftonbladet fñrst och tar den sen, samt spanar runt lite bland godispàsar och halstabletter innan han kommer till kassan... SE UPP!!! 

Skrivet av catrin den 02 oktober, 2008 kl. 17:20 #
 Hmmm.. tror inte det e han. Han bara kmr och går utan att glutta på nåt annat. 
Skrivet av Labe den 03 oktober, 2008 kl. 14:05 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: