lindilus.blogg.se

Nostalgi

Kategori: Livets lilla gång

Kviken som tror att anderna ligger i kontinenten Luxemburg, Peppes låtar, Cas och jag mimar till Greveholm innan utgång, jag utan tröja på kräftskivan, fula filmer från SRB-danser och fett mkt andra bilder och videor. Musik som Geeklords lyssnade på under S1F-tiden. FY FAN VA JAG MÅR DÅLIGT AV DET HÄR! Trodde aldrig jag skulle säga detta, men jag längtar tillbax till gymnasiet. Absolut inte till läxorna och det, men SHIET MAJBRITT va kul det va att ha feting många roliga människor att va med varje dag. Nu träffas vi typ aldrig längre. Vad hände med Nivå varje helg och dansa som dårar lixom? Eller Geeklords svullarkvällar med miljoner bilder som resultat? Nä fyfan, detta är inte helt ok.

Jag borde inte må såhär ruttet då The bajs song har blivit favoritad på youtube och morgondagen är självaste kanelbullens dag. Varför är inte det en röd dag förresten?????

Kommentarer


Kommentera inlägget här: