lindilus.blogg.se

Up-and-downare

Kategori: Livets lilla gång

Blev tillslut att jag, utan min respektive, fick vandra hemmåt och smocka diverse mat och pajer med familjisen. Sitter nu hemma vid min gamla ruttna dator och lyssnar McFly. Blir alltid lika sorgsen fast glad när jag hör de gamla slagdängorna. Fundar på att ringa Skin eller Cas, men de små bananerna jobbar säkerligen. Men jag har iaf fått bevittna och utföra diverse up-and-downare idag. En gammal klassiker som ikke får underskattas. :D
 
 
 
Kommentarer:

 Buffé 0 mystime bigtime!! Sitta o sippa cider o showbaren!! =) =) vi är bäst, du o jag, syrrisar 4ever!! =) 
Skrivet av catrin den 28 oktober, 2008 kl. 14:19 #
 

 Hihiiii.. jo det hade ju vart lite skumt om vi slutade vara syrrisar helt plötsligt bara sådär. 
Skrivet av Linda den 28 oktober, 2008 kl. 15:40 #
 

 Det hade vart hemskt!! 
Skrivet av C den 05 november, 2008 kl. 02:06 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: