lindilus.blogg.se

Updates i lingonskogen

Kategori: Livets lilla gång

Vad händer med uppdateringen här lixom??? Skäms på dig och din mammas currysås!!! Fast det blir lätt så när datorn hemma är så seg att min mosters hustru skulle kunna vara din man. Och på senaste då..vad har hänt??

I helgen va det gosmos med dubbeltrion och Mäddu...lite inhalerande av mat under sträng uppsyn av them crazy eyes och sen vidare på gallej. Dock utan Skinny, den lillle jäveln (med 3 l i lille), som icke medhaver leg til jobbet. Men det var ju kul att återse din stjärt om så bara för ett par flyktiga tidsåldrar.

Veckan har innehållit jobbi jobbi och såklart är det både mys och nys. Nys eftersom jag i tisdags fick en kunds feta snorobba i handen. Asså.. JAG EVLED AV ÄCKEL. SPrang in på toan och tvättade händerna 2 ggr, sen vidare och tvättade händerna med tvål 4 ggr ute vid kassan. Därefter såntdär desinfekteringsfuckah som läkare har. Därefter va det två omgångar med tvål till och sen handkräm å det. Skoja papegoja om jag mådde som en äcklad blöjbytare i fängelsecell. Dock blev det roligare miner idag när sötisgubben som köper aftonbladet varje dag gav mig 2 marianne-godisar för att allt va såååå angenämt. Iofs slängde jag godisjäveln i soptunnan senare, men jag neg ändå som en fin flicka av min börd gör.

Idager va det träning och hej va det gick. Mucho mer taggad än vanligt då vi haft 2 träningar ledigt. Gick mkt bra på flickisfronten för min del, men Caszns feja hade dock inte gjort nån vidare förbättring...synd!

Och bara så alla vet har jag problem med att läsa sms på min inte alls jättehela gullemobil. Ser typ halva sms så om ni frågar nån rolig fråga eller ger mig vital information om morgondagens frukostschema så är det större risker att jag går miste om sådana påpekelser. Med detta vill jag önska alla en fortsatt trevlig natt med mkt fina mandariner och ett örngott i vrångstrupen. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: