lindilus.blogg.se

Grattis Cäsbus!

Kategori: Livets lilla gång

GRATTIS Cassandra min mögliga lilla hårtork. Tänka sig att du skulle uppnå en så ödesdiger ålder som 19 år, utan att ännu fått diabetes. Du ska få en liten hjälp på vägen när vi skådas på träningen idag. Grattis grattis iaf..och till Frida oxå, som oxå klämdes ut detta datum. Larsi Lars är iofs inte heller att förglömma.

Och som om det inte va nog med grattis så har jag klämt en kattsvans i fem kolahalvöar.. Nämen allvarligt. Grattis till sötis-Ricky, som lyckades knåpa åt sig ett körkort idag. Duttig duttig!

Men nu över till lokala nyheter. Idag va jag så cp-trött att jag la mig en stund på golvet bakom kassan och vilade medan bullarna tinade. Har haft mucho mängder av saker att göra och det blir inte bättre av att den ständigt återkommande kärringen, som vill ha morotsjuice och bananer, även kom på visit idag. Vet inte om det är för att hon är döv & blind, eller bara allmänt obruklig i huvvebollen för hon tycks inte, efter alla dessa besök, fatta att på Pressbyrån hämtar man sakerna själv, INTE JAG! Slutade en kvart senare idag oxå och va ytterst förgrymmad på bussen hem då jag lötsligt sågd en ljusaste gestalt jag känner: Lilla E! Humöret blev genast mkt bättre och jag babblade loss trots trötthet i både hjärntrådar och käkmuskulatur.

Nu när jag har vilat i mer än en stund kan jag meddela er några viktiga fakta om omvärlden:
1. Det finns fortfarande barn i vår nutida Sverige som blir satans nöjda över ett äpple i en butik full med godis. Jag har sett ett med mina egna hörntänder och det var Vackert, som en måne utan fläckar.

2. Efter att ha handskats med bananerna på jobbet luktar man sannerligen svettig herrunderbyxa och allmän röv. Tvättade händerna minst 3 ggr.

3. Idag utfördes ett försök till att återskapa BigBang av nåt gäng forskare. Risken fanns att jorden skulle gå under, men jag tänkte lugna alla nu genom att meddela att det gjorde den inte. Vi har överlevt!

Ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: