lindilus.blogg.se

Jag är mutant...

Kategori: Livets lilla gång

Jag är defekt!!! Va hos tandläkaren här om dagen och hon hittade en extra tand bredvid den ena visdomstanden. Åh så söt tyckte hon, men vafan händer lixom tyckte jag. Jag känner mig som en muterad mambo utan rytm och korta kjolar.

Idag har vi kört runt på diverse äventyr. Eller Rickard har väl stått för körandet. Jag satt bredvid och babblade om lila prydnader på min nyckelknippa och körde ner sojabönor mellan halskotorna. Bland annat åkte vi en sväng och hälsade på Tin mandarin och hennes undersåtar. Sen skådade jag åter Skinnys fina fejja då vi gick på jakt efter en present till vår bästaste mustachmoster Cas. Hittade tillslut en passande pastej och sen va det inte mer med det.

Anders ringde nyss och babblade tonvis med strunt.. bland annat om stora bröst och svampsäsong medans han drömde om att ha äpplen i munnen medan han blev tagen. Livet är mystifikt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: