lindilus.blogg.se

Pullad padda!

Kategori: Livets lilla gång

Hallå vad händer här..varför skriver ingen???? Det vet bara gudarna.. dom som bor under fodret i mina cheerskor.

Lördagen iaf började med ett ruttet pass p Hornstull. Tjelmilen på G och busslaster med gamla kärringar som ALLA skulle ha ett 24-timmarskort. Inte det roligaste när man heter Beda och har fem flugor i pannan. Efter jobbet, och en del piffande, åkte jag till Caszns nyare boning och det var riktigt stylish må jag säga. Diggade att Cas va det enda barnet som inte hade fått ett eget rum, utan sov bakom ett skynka i hallen. Visste väl att du va lite mobbad hemma, men det va ett helvetes snyggt skynke du fått iaf. ;) Med Popov i hand och finskorna på tänkte jag, Cas, Larre och Anna strosa in till stan och besöka huset. Men då våran rundvandring tog lite mer tid än förväntat bestämde den fattigare delen av oss att vika hädan för pengens hårda handflata och svassa vidare till After. Dock va inte partyhumöret på topp (som vanligt..suckface fucker suck) och vi gick till BurgarKungen en snabbis innan vi lunkade hemmåt. Fick iaf återförenas med busskompisen för en kväll.

Mste oxå nämna att i affären där Cäs bor finns det en godis som heter pulverfyllda paddor som jag snabbt döpte om till pullade paddor. Mkt nöje åt det kan ni förstå när jag va på bästa fnisshumör.

Söndagen dårå va inte lika händelserik och kanske inte riktigt lika fnissig. INVENTERING PÅ WILLYS I NYNÄSHAMN!!! Mor följde oxå med och hjälpte till. Under glada rop och gråtattacker över hur lyckligt lottade jag var fick jag räkna juice, diverse saker till kräftfesten, städgrejor, konserver, soppor, godis och korv. I slutet ville jag nästan stoppa in alla korvjävlar i örat för att slippa rääkna dem. Vill även nämna att jag fick millions av myggbett INNE (?!?) i affärn. Tillslut kom vi iaf därifrån och lyckades faktiskt hajka oss hemmåt till TYresö utan större överfall eller borttappade kroppsdelar.

Idag blev jag nyss väckt av mor: - Ska du sova hela dagen?!
Ja det var faktiskt min plan så låt mig sova heeeeej. Men nu sitter jag här istället och tråkar loss som en panda utan underbett. Ikväll är det träning igen och jag hoppas inte det är alltför jobbigt då jag inte gillar då det är alltför jobbigt. Hahahaha! Undrar om jag ska springa innan månne..

Se upp för dörrarna, dörrarna stängs.
 
 
 
Kommentarer:

 "Med Popov i hand och finskorna på"... Ja ba, vilka finskor? kommer nån av Labes kompisar från finland.... Störd! 
Skrivet av catrin den 01 september, 2008 kl. 18:15 #
 

 asså linda, är det du som bestämmer reklamen på din blogg eller : Ads by Google Större och längre penis Förläng din penis och få hårdare erektioner redan idag! HAHAHA 
Skrivet av heleniii den 01 september, 2008 kl. 19:24 #
 

 självklart är det linda som bestämmer det...! hon fnular länge på d varje inlägg... :P 
Skrivet av catrin den 01 september, 2008 kl. 19:30 #
 

 jag tror nog åxå det , för det där är ju inte fysikt möjligt ...ba " jag har lagt in 300 mg silicon i min penis" Linda nu fåru tänka om 
Skrivet av heleniii den 01 september, 2008 kl. 20:26 #
 

 Men jag älskar 300 mg 
Skrivet av Linda den 03 september, 2008 kl. 15:37 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: