lindilus.blogg.se

Sjukligt fet?!?!!

Kategori: Livets lilla gång

Morgondimman (klocka 1 på dagen) lättar ute på markerna och jag lyssnar loss på Michelle Branch - Goodbye to you. Riktigt fläskig må jag säga. Idag har det inte hänt mkt... har ordnat några 50-öringar i roliga mönster och tittat på Tins gamla mms med bilden av den böjda och röda penisen. Riktigt bra för aptitet innan frullen, men jag brukar inte ha problem med att äta iaf.

Jag och Ricky testade åldern på vårt hjärta igår på becel.se. Ricky, som typ äter fett onyttigt och sitter framför datorn most of the time fick ett grönt litet meddelande med ett grattis, som sa att hans hjärta va 18 år gammalt. Jag däremot fick ett meddelande i rött där det stod att hjärtat var 18 år, men att jag borde göra någonting åt min övervikt. Längst ner fick jag lite tips om sidor som kan hjälpa en att gå ner i vikt. Åh tack så mkt Mr. Becel. Självmordstankar..va nej..det va inte jag! :lol:

Får se om mitt hjärta och kropp klarar av kvällens programträning nu nä jag vet att jag är sjukligt överviktig. Bara jag inte dör innan DM för det skulle vara kul att uppleva det en sista gång i livet.

Lev väl!
 
 
 
Kommentarer:

 hahahahhahah fy fan va våra kroppar rockar alla BMI-test! 
Skrivet av catrin den 07 september, 2008 kl. 20:04 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: