lindilus.blogg.se

Trööööööööööööööööööött!

Kategori: Livets lilla gång

Äntligen hemkommen från en mindre angenäm dag på Hornstull. Tur att söte-AM va där ett tag och kunde piffa upp tillvaron genom att bli glad över mjölk och sådana ytterligheter. Kan nämna att jag under dagens lopp har varit ytterst nära att göra i brallan flertalet gånger då nödigheten var total och chansen att gå på toa i stort sett var lika med noll. Mkt mysig känsla må jag säga! Fick iaf beskåda en man med glasögonen satta i nacken... jo, så kan man ju göra om man vill.

Känner att energi tryter i ögonlock och pannben så jag ska susa iväg, på lätta tår, till min säng. Den är nästan bäddad till och med, en ovanlig syn i mitt oftast urskunkiga rum. 5 % bäver och en banan lixom!

Hoppas man e pigg till träningen i afton, men jag tvivlar stort. Har man jobbat är man trött för det och är man ledig är man trött för att det blir för degigt. Hur finner man balansen i livet är min stora fråga. Någon borde ju veta och denne någon som har ett svar kan komma mig till mötes vid kebabkiosken i Tumba Centrum den 15/12 - 09.

Ha ett bra li
 
 
 
Kommentarer:

 obanoba! Hur känns lönen? 
Skrivet av Catrin den 24 september, 2008 kl. 22:01 #
 

 Det känns väl kul i öga när man måste betala räkningar coh skulder så att allt e borta. Men men.. är ju på plus minus 0 iaf :D 
Skrivet av Lindilus den 25 september, 2008 kl. 12:20 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: