lindilus.blogg.se

After-work-rock

Kategori: Livets lilla gång

Bananas kallas det...bananas!!

Idag va det mysepysigt på jobbet med en liten knasig spindel som fastnat i diskhon. Jag räddade den i ett glas och bar ut den i tunnelbanan. (Jag kmr lätt att hamna i himlen för min goda gärning) Sen kom en mystisk man in och bjöd in mig på nån slag After-work-rock. - Om du inte spelar instrument kan du ju alltid komma och sjunga lite, sa han och lodade iväg med sin gitarr. Ytterst märklig människa!

-

Efter jobbet följde jag med Tin till Hötorget för att glutta på när Chris tatuerade sig. 2 feta blaffor på armarna blev det i en underliga miljö med både fina och mindre önskvärda medmänniskor att beskåda. När allt bläck va intryckt i grabbens stackars kropp gick vi och tog oss en varsin wrap och man kan väl säga att det va gott. Vet dock inte om wrapsen va gjorda på FLLLIHAND...jag undrar...

-

Dipp i morgonsol...nu ska jag läsa HP!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: