lindilus.blogg.se

En jämförelse mellan Jesus och Aladdin...

Kategori: Livets lilla gång

Jag överlevde både inventering och första april utan större benbrott eller astmaattacker. Kanske berodde det på Caszns och min helfriterade hälsokost, som får även den mest sege samuraj att dansa quickstep på matbordet. Längtar till i sommar då vi ska ha pool/studs-partaj. (= mucho mys i kakhålan) 
 
 
Me like a lot!!!!!

Idag har livet levt långsamt och utan något vildare väsen. En jäffla massa Fenixorder och youtube-mupp. Och så fort det blir tråkigt vill man SVULLAAAAA....har ätit havrefras med jämna mellanrum bara för att jag är en sån fettis. Men jag har iaf tagit en prommis med mosters hund Kulan. Man kan ju hoppas att jag svettades bort några havrekuddar iaf. Kan ju behövas med tanke på att träningen igår blev allt annat än hård. Kanske för viss käkmuskulatur, men men... det löser sig sa tant Agda och sket ner sig.

Nu jävlar ska vi umgås här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: